Vanessa About Working On Gimme Shelter

>> Freitag, 15. Juli 2011

Hey guys, what's happenin? I have been so stupidly busy working on Gimme Shelter. I'm so excited and proud of the work I've been doing and let me tell you, you all are going to be SHOCKED with how I look in this movie. It's crazy sauce. Lol only one more week of shooting till I'm done! Xx V
Hey Leute, was geht? Ich habe war wie verrückt beschäftigt damit, an Gimme Shelter zu arbeiten. Ich bin so aufgeregt und stolz über die Arbeit, die ich bisher erledigt habe, und lasst mich euch sagen, dass ihr alle SCHOCKIERT sein werdet, wie ich in dem Film aussehe. Es ist ziemlich verrückt. Lol nur noch eine weitere Woche bis ich mit Drehen fertig bin! Xx V

Source: Facebook.Com/VanessaHudgens
© Translation by NessaHudgensNews.De.Vu

Kommentar veröffentlichen

Powered by Blogger.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP